Tomas Baranauskas: Europa, lietuviškos dainos ir viduramžių "prakeikimas"

 

Komentarų viso: 107

Alana vietoj Samo | 2006.03.07 08:19 |
ir pirmyn!

Saulius | 2006.03.07 08:30 |
Istorikas - muzikologas. Gana netiketa. O gal gerbiamas autorius is istorines perspektyvos paanalizuotu ir uzrasus viesuose tualetuose? Jei jau istorinis rakursas visur tinka ir pritinka? Jau nekalbu apie tai, kad muzikines paziuros pakankamai dinozauriskos. "Bukim biedni bet teisingi" jokiu budu nereiskia "bukim durni ir laimingi"...

Elja | 2006.03.07 08:35 |
Pritariu. Tai ne daina, kurią išrinko klausytojai (mažamečiai).Tai skanduotė, sugrįžusi iš tarybinių metų, kai buvo prisistatoma konkursams. Nežinau, kaip turi jaustis daininkai, tokie kaip Ščiogolevaitė ir daug kitų, girdėdami, ką lietuviai žada vežti į Euroviziją. Tūkstantį kartų būtų geriau Alanas su kiek patobulinta daina, Aisė, numetus tą rytietišką čadrą ar pagaliau bet kurį kitą, kuris dainuoja. Belieka pasakyti: keiskite šitą skanduotę, vyrai, į dainą, o tai užtrauksite gėdą tikriems dainininkams, o ir visai šaliai.

Mindaugas | 2006.03.07 08:39 |
nu nebus jie paskutiniai nors tu ka! aukstos vietos gali ir neuzimt, bet paskutiniai neliks! didziausia sito straipsnio klaida ir apskritai visu vertintoju tai, kad Eurovizija yra ivardinama kaip dainos konkursas, taip gal tai buvo dainos konkursas taciau dabar ten liko tik pavadinimas, nes ko ko bet dainos tame konkurse beliko maziausiai! ten yra visko: politikos, sokiu, cirko elementu, o pati daina vaidina vis mazesni vaidmeni! as apskritai balsuociau uz pvz. zmogu kuris iseitu i scena ir visalaik pratyletu- pastovetu isgertu pieno pakrapstytu nosi- atiduociau 100 balsu uz toki pasirodyma! baikit cia bereikalo postringaut visi!

Tomas | 2006.03.07 08:41 |
Aš apskritai nesuprantu, už ką šitam diletantiškam konkursui toks dėmesys? O Marijonas, Samas ir Andrius tik parodo savo nuopolį, kad dalyvauja tokiuose renginiuose. Tikrai baigėsi jau Bovy ir BIX laikai, Lietuvos liaudis gauna visišką š. Gerai dar, kad mūsų geriausieji (sakykim Meškėla ar Gabalis) tai supranta, ir nelenda į šią balą.

Tomui | 2006.03.07 08:45 |
Kaip istorikas tu daug geresnis, negu kaip muzikos ir pop kultūros kritikas. Per rimtai vertini :)

Mano vardas yra mano vardas | 2006.03.07 08:46 |
100 proc sutinku su Mindaugu o autorius tipinis kompleksuotas lietuvis, kurio galvoje sukasi vienintele minti: "-o ka apie mus pagalvos?" siulyciau visu pirma ismest si kompleksa, o tik paskui postringaut! ir jei jau ten tokios blatnos dainos skamba, tai ko niekas beveik neprisimena tos nugaletojos??? kur jos "zvaigzde"??? kur ta jos daina??? as asmeniskai nei melodijos neprisimenu, o kazkodel pastoviai niuniuoju "Bonika bate doma" ar norvegu "rokerio" gabaliuka! Atsipusk gerb Tomai Baranauskai ir kaip Baranausku gimines atstovas nueik i koki sileli kokiu konkorieziu paspardyt, gal sviesesniu minciu atsiras!

Aja | 2006.03.07 08:59 |
Labai teisingai rašoma. Man gėda, kad mūsų dainininkai sugebėjo tik tokį šlamštą sukurti ir jį dainuodami pasityčioti iš tautos. Jie turėtų suprasti, kad pasielgė negarbingai ir atsisakyti vykti į Euroviziją.Tik taip galėtų save reabilituoti. O balsavusueji už tą vadinamąją dainą parodė tik savo neišmanymą.

Spyglys | 2006.03.07 09:02 |
Negalima pykti ant LT United, kad jie tokią dainą - nedainą pasiūlė Eurovizijai. Tie šeši žmonės, kurie yra sukūrę kiekvienas atskirai, daugybę gerų kūrinių, nutarė atsipalaiduoti, t. y. pažaisti Lietuvoje ilgą laiką brendusia mintimi, kad Eurovizija yra diletantų konkursas, todėl sukūrė dainą diletantų konkursui. Ne vienas apie Euroviziją rašęs komentatorius teigė, kad Lietuva Eurovizijoje išbandė viską, o aš pridurčiau - viską, kas yra ne Eurovizijos formato (išskyrus galbūt Skamp) ir labai gražiai skambėtų ne Eurovizijoje, o tam tikromis progomis ar specialiuose festivaliuose. Manau, kad į Euroviziją reikėtų žiūrėti ne kaip į sielos peno šaltinį, o kaip į tam tikrą Eurovakarėlį, kuriame vieni muzikantai atvaziuoja linksmintis ir linksminti, antri - išgarsinti savo valstybę, treti - daryti viską kartu. Būtent trečiajai grupei ir priklauso LT United. Elja rašo: "nežinau, kaip turi jaustis dainininkai, tokie kaip Ščiogolevaitė". Jeigu nežinai, tai nerašyk nieko, arba paklausk Rūtos, ką ji galvoja apie LT United. Sakai, Alanas būtų geriau su patobulinta daina? O kuria kryptimi ją reikėtų tobulinti? Reikėjo paciam su Alanu padirbėti. O jeigu kažko trūko (pats manau, kad daina pakankamai gera), tą spragą užpildė LT United. Alanas netinka nei vienai iš minėtų trijų grupių. Jis sukūrė gerą dainą savo gerbėjams, kurių norėdamas įgyti Europoje, turėtų važiuoti į kiekvieną šalį atskirai.

studentas | 2006.03.07 09:21 |
o sancta simplicitas! Jei vadovautumėmės autoriaus logika (daug lietuviškumo+tai, ką turime geriausio), į "Euroviziją" turėtų vykti Lietuvos kamerinis orkestras, kokiu tai fantastiniu būdu sugrupuotas su kaimo giedorių-kankliorių ansambliu:) (o apie klasicizmą neišmanant šiaip jau geriau apskritai nerašyti...)

iras | 2006.03.07 09:28 |
autorius gal nemato, ar nenori matyti ironijos, kuria persmelktas LT United sou. esme yra pasirodyti ir buti atsimintiems, kas garantuojama. crazy Lithuanians. fun. kazkada taikazkokie senukai vokieciai taip ardesi ant scenos.

Saulius | 2006.03.07 09:32 |
Yra (kaip minimum) vienas dalykas, kuri turi LTU ir kuris yra esminis gero pasirodymo komponentas - nugaletojo mastysena. Atejau ir pasiemiau. Nedave - ka gi, as bent bandziau imt. Tautos vargas ta nusizeminusio prasytojo poza, laukiant maloniu is pasales. Mentaliteto reikalas - kai nustosim bijot patys saves, pagarbos ir isiklausymo nereiks ilgai laukt. Ateini ir darai. Negalvoji, kad kazkam nepatiks. DARAI. Ne apsimeti daras - D A R A I. Jei kas nesuprato - sitas principas tinka ne tik muzikoje ;-))) Linkejimai

mr | 2006.03.07 09:43 |
O Skamp daina geriausiai pasirodė dar ir dėl to, kad tas projektas buvo mažiausiai atskiestas lietuvišku provinciniu supratimu, ko "tiems europiečiams" reikia.

mr | 2006.03.07 09:53 |
ar nesvarbu? Daug kas sako, kad Eurovizijos konkursas nesvarbi, neaukšto lygio TV laida. Tačiau jis yra labai svarbus, nes tai unikali ir labai populiari laida, transliuojama visų Europos visuomeninių TV. Kiek kainuoja 3 min. reklamos geriausiu laiku LRT eteryje? Padalinkite šį skaičių iš 3 mln. ir padauginkite iš bendro europiečių skaičiaus. Gausite tokią sumą, kurios savireklamai negali sau leisti jokia valstybė. O mūsiškė LRT tas brangias 3 min. ketina panaudoti Lietuvos antireklamai. Su mūsų nemokšiškumu (turiu omeny dainos muzikinę pusę) ir įžūlumu (dainos žodžiai ir šou) susipažins tiek europiečių, kiek mūsų teatro genijai Košunovas ar Nekrošius nepasieks per visą likusią savo karjerą. O krepšininkų pergalės negalės paneigti tos neigiamos nuomonės, nes geras krepšininkas gali būti ir nemuzikalus, ir įžūlus. Ankstesniais metais galima buvo tik apgailestauti dėl vėjais paleistos progos pasireklamuoti. Šiemet kalbėsime apie Lietuvos įvaizdžiui padarytą milžinišką žalą. Jeigu tokią akciją surengtų didelių kaimynių spec. tarnybos, tai tie veikėjai tikrai gautų riebias premijas ir medalius. Na o mes patys savo rankomis save juodiname. Gal taip pradėta ruoštis 2009 metams, kai Vilnius bus Europos kultūros sostinė? LRT vadovybė turi prisiimti visą atsakomybę už jos deleguojamos grupės pasirodymo padarinius.

nepasirases | 2006.03.07 09:59 |
Iki kokio marazmo ir įžūlios beprotybės nusileid LT united - neapsakoma. Na, Lietuva pagaliau Eurovizijoje taps Euro-klounu, ir kaip kvailiui jai bus uždėta "kvailių nugalėtojų karūna". Bet tokia jau ta "runkelinė" Lietuvos publika - balsuoti už tokį košmarą.

nuomonė | 2006.03.07 10:08 |
Tokią „dainą“ sudainuoti, kokią sudainavo LT United nereikia nei balso, nei klausos, nei kokios muzikinės nuovokos. Juk tai skanduotė. Reikėjo dar svastikas prisikabinti ir visi pagalvotų, kad grįžta Hitlerio laikai. Po paskutinės vietos, dėl kurios nė neabejoju, liks dar skaičiuotės, labai populiarios tarp vaikų, kai išsiskaičiuojama žaidžiant.

to nuomone | 2006.03.07 10:18 |
lazinames klausyk, jeigu neabejoji tai lazinames tada! pasakyk savo maila susitarsim del sumos! as sakau kad jie pateks i finalini koncerta, tu sakaui kad bus paskutiniai!

to nuomone | 2006.03.07 10:23 |
lazinames klausyk, jeigu neabejoji tai lazinames tada! pasakyk savo maila susitarsim del sumos! as sakau kad jie pateks i finalini koncerta, tu sakaui kad bus paskutiniai!

tetusis | 2006.03.07 10:41 |
Jei LT United nepateks i finalini etapa, tai bus nedraugisku uzsienio slaptuju tarnybu darbas siekiant diskredituoti Lietuvos ivaizdi. Ir ne kitaip

to nuomone | 2006.03.07 10:54 |
kokios svastikos, kokie Hitleriai??? ka tu cia pudaisi tundra??? isgerk kokios Landsbergio miksturos, gal paranoja praeis?

moto | 2006.03.07 11:05 |
Kodėl mums būtinai reikia išsišokti, kiekvieną nustebinti? Kodėl nepaeksperimentavus su gan vidutine, bet kai kam nuoširdžiai patinkama daina? Gal tokia daina neturėtų šansų užimti pirmos vietos, bet gal ir pravališkai paskutiniai nebūtume? Pirma išmokim pasirodyti vidutiniškai, ir tik po to galvokim būtinai apie pirmą vietą. Siundinėdami tik desperatiškus meginimus išsiskirti mes dažnai turėsim kentėti paskutines vietas, ir labai lėtai perprasim Eurovizijos paslaptis. Pabandom kitą karta nepersistengti, ką?

Nnn | 2006.03.07 11:10 |
Žliumbis tu, Tomai Baranauskai. Ir kvailys, jei žiūri tokias laidas ir galvoji, kad čia jau mūsų kultūros viršūnė ir tikslas. Seniai neskaičiau tokių veblenimų apie "mus" ir "Europą", apie įvaizdį ir kitas 1993 lygio brazauskiškų ideologų lėkštybes. Geriau pasilavintum tyliai, niekam nematant, daug čia mokiniškai necitavęs to, ko nesupranti ir kas tikrai nėra nei juokinga, nei protinga. Kitaip sakant, paties šmaikštumas tėra piktas ir netaiklus, gretinantis ne tuos dalykus, kuriuos vertėtų.

:\ | 2006.03.07 11:53 |
nera ko diskutuoti bus pravalas.

Daivyda | 2006.03.07 12:01 |
Bravo, Tomai, parasei tai, ka visi zinom, tik vis nutylim. Gyvenu uzsieny, tai tokios eurovizijos man vezi varo... Paprastai priprasau draugu, kad balsuotu uz mano sali, renka jie ta keturiu skaiciu kombinacija ir tyledami ziuri i mane. Na, du syk jau taip buvo, siemet nedrisiu niekam uzsiminti apie balsavima. Manau, jau nenutyles siemet jie, nors ir kokie butu tolerantiski. Man geda del tokiu tautos atstovu...

kodel jie nelaimes eurovizijoj? | 2006.03.07 12:07 |
ogi todel,kad lietuvoje "mes esam nugaletojai", "mes" - lietuviai, taigi, visi lietuviai. Mes susitapatinom su musu zvaigzdem ir juos rinkom. Ogi užsienyje visi ziurovai nesusitapatins su musu zviazdomis ir kaip tik isizeis.

Irena | 2006.03.07 12:18 |
Oi, kaip as tamstai pritariu, is visos sirdies.

klausimėlis: | 2006.03.07 12:24 |
ar kas kviestumėt į savo vakarėlį svečią žinodami iš anksto,kad jis jums butą aukštyn kojom apvers ir davęs į snukį išeis patenkintas?Tikiuos,kad organizatoriai iš vis neįsileis tokių"neprofanų"!

klausimai | 2006.03.07 12:31 |
1. Ar būtina išvis ką nors siųsti į tą konkursą, kai nėra iš ko rinktis? 2. Kodėl lietuviaims būtinai reikia taikytis į pirmą vietą? Šį konkursą laimi gana atsitiktinės dainos, kurios gana greitai pamirštamos. O kitos pirmame penketuke atsidūrusios dainos tikrai įdomios, jas radijo stotys groja kelis metus. Taigi reikia taikyti į kultūringą, aukšto lygio vokalą, o ne maivytis.

lietuve | 2006.03.07 12:42 | -
Pirmiausia, koks ten rimtas konkursas? Nustokim lietuviai keikti vienas kita ir ieskoti kazko. Pirmiausia eurovizija joks rimtas konkursas.Juk balsuoja tie patys zmones, kaip ir Lietuvoj padare. Prisimenu pernysciu latviu dainos autoriaus zodzius. Beje, kiek prisimenu jie pasieke zymiai daugiau nei mes. bet ju daina galima prilyginti studentu vakarelio dainelems, o ne rimtai muzikai. tai va, jis pasake darykit savo ir niekad nesistenkit i kazkokius standartus patekti. Niekam neidomu tie standartai. Uzsienieciai gerokai atsskande savo taisykliu, be to pas juos reitinguose visuomet pirmauja isisokeliai, o ne nugludintos dainos. Vertina ne kazkokia komisija, kai taip bus tada tegu ir vaziuoja daininkai su " rimta daina". Taigi man didziausia garbe, kad eurovizijoj siemet dalyvaus Mamontovas su savo chebra. Be to ju skanduote atitinka tipisko lietuvio tipologija, kuris nori visko, bet del to nenori nieko daryti. Vyrai sekmes, as uz JUS

w. | 2006.03.07 12:49 |
nuostabus straipsnis, labai sveikos ir teisingos mintys. Graudu, kad žmonės, atsakingi už Lietuvos kultūros garsinimą ir šalies įvaizdžio kūrimą, nusispjauna į savo pareigas praleisdami į europinį konkursą štai tokius klounus. Man gėda dėl Lietuvos. O jei jiems pasiseks - bus gėda dėl Europos. Bet kuriuo atveju - fiasko.

w. 2 mr | 2006.03.07 12:54 |
iš tiesų, taip bus padaryta nereali žala, deja, mūsų "žvaigždžių" ambicijos, matyt, svarbesnės už šalies vardą. Mamontovas neriasi iš kailio, taip nori pastovėti prieš milijoninę auditoriją. O paskui? Paskui "aš nekaltas, juk jūs mane išrinkot" :( Siaubas.

pizzicato | 2006.03.07 13:22 | www.delfi.lt
gerb. Tomas Baranauskas labaj nuosekliai atskleide europos poziuri i LT folklora, aciu jam uz tai...nepaisant to, pati pabaiga rodyte rodo autoriaus subjektyvuma, ir labaj gadina bendra ispudi: NEGI NEAISKU, KAD SIEMET NERA, TIESIOG NERA TOKIOS DAINOS, KAJP "STRAZDAS"!!! IR KAM CIA PEZETI APIE TAJ?! AS IRGI UZ PRALAIMEJIMA SU "STRAZDU" NEI DALYVAVIMA SU "WINNERS", BET KAS IS TO! todel kwaila aiskinti, kodel united yra blogai, kodel wel prakysim - geriau prakisti su tokia daina, nei su kokiu kucinsku...ir dar neaisku, oj neaisku, ar tikraj wel busim gale...;)

dundukas | 2006.03.07 13:27 |
Brangieji, kaip jūs ruošiates garsinti Lietuvą daina, kurios niekas net nepastebėtų? Tokia kaip "Strazdas"? Elitas pastebės? Baikit juokus... Liūdna, kad ašaros Lietuviams jau taip akis užpylė, kad nei ambicijų nei ironijos nebeliko :( Idiotiškiausia daina Eurovizijoje buvo austrų mokytojo dainelė apie žvėriukus. Užėmė ji penktą vietą. Pernai norvegas užėmė kurią?

senas hipis | 2006.03.07 13:29 |
Chebra neturekite jokiu iliuziju del LTU "galimo pasisekimo". Tai is anksto uzprogramuota visiskai bjauri nesekme. Daugiau nei nesekme. Tai toks pats "prikolas" (ta termina naudoja net LT "muzhikologai"), jeigu jums kas patiketu suruosti vaises, o jus tarp tikru saldainiu idetumete shoodo gabaliuka, ji graziai supakuotumete, ir kai kas nors isvyniotu ir prakastu - jus zvengtumete ir sakytumete: "zis is lyfjuainyjan dziok". Fani!!! CHA-CHA-CHA... Laisvajame pasaulyje tarpe laisvu pilieciu (pabreziu) galioja pasirinkimo teise ivairiausiu skoniu muzikai. Jeigu kam nepatinka saldainiai - tas paprasciausiai renkasi kita vieta kur linksmintis. //hippies.cjb.net

zettas | 2006.03.07 13:37 |
tomas baranauskas - parode kiek dar daug zhmogeliu yra galutinai pribaigti sovietizacijos. tos jo ishnashos i istorines paraleles yra tarsi nurashytos ish bolshevikiniu mantru apie pasaulio pabaiga. negalima su prunskienes mastysena kalbeti apie eurovizija. karviu primilzhiai ir apsivershiavimai dar nereishkia kad turi supratima apie shiuolaikini mena. tomas baranauskas galetu ramiai diskutuoti patvoryje su kokiu shustausku ar cicinu bet ne chia pilti savo perturbuotus samones srautus garbingame omnije. tokie kaip tomas baranauskas anais laikais mums aishkintu paklaikusiomis akimis kaip supuvusios burzhuazines visuomenes ackalunai tershia socialistinio tarybinio piliechio samone pigiomis bugi vugi kompozicijomis trugdydamos jam pastoviai galvoti apie pereinamaja raudonaja veliava! tik vedami laiko patikrintais algoritmais mes ble nuzhygiuosime tiesiai i shviesu rytoju i tomo baranausko anusa!!! ura tovarishchi!!!!!

zettas | 2006.03.07 13:40 |
tomas baranauskas - parode kiek dar daug zhmogeliu yra galutinai pribaigti sovietizacijos. tos jo ishnashos i istorines paraleles yra tarsi nurashytos ish bolshevikiniu mantru apie pasaulio pabaiga. negalima su prunskienes mastysena kalbeti apie eurovizija. karviu primilzhiai ir apsivershiavimai dar nereishkia kad turi supratima apie shiuolaikini mena. tomas baranauskas galetu ramiai diskutuoti patvoryje su kokiu shustausku ar cicinu bet ne chia pilti savo perturbuotus samones srautus garbingame omnije. tokie kaip tomas baranauskas anais laikais mums aishkintu paklaikusiomis akimis kaip supuvusios burzhuazines visuomenes ackalunai tershia socialistinio tarybinio piliechio samone pigiomis bugi vugi kompozicijomis trugdydamos jam pastoviai galvoti apie pereinamaja raudonaja veliava! tik vedami laiko patikrintais algoritmais mes ble nuzhygiuosime tiesiai i shviesu rytoju i tomo baranausko anusa!!! ura tovarishchi!!!!!

p | 2006.03.07 14:16 |
Mane labiausiai stebina "specialistu" prognozes, pasikalbesim po konkurso.

re | 2006.03.07 14:37 |
Pirmoji straipsnio dalis vertinga,nes suteikia žinių, o antroji visai ne-nes eurovizija tai ne istoriko reikalas. Antrą dalį autorius galejo paskelbti delfi komentaruose, kur ir jo vieta, nes antrojoje dalyje išreiškiama tik autoriaus subjektyvi nuomonė, kuri nėra statistiškai patikrinta, o tai reiškia, kad ji nepatikima:). Ir išvados netinkamos. Išvada turejo buti tokia: negalime siųsti tokių dainų kaip Strazdas į Europa, nes europiečiams tai "labiau primena vilkų staugimą negu muzikinę harmoniją“!!! :).

zabenna | 2006.03.07 14:45 |
idomus tie lietuviu "specai" =] svarbu, kad viskas blogai =] as irgi nemanau, kad ltu geriausias variantas, bet bent jau ne kucinskas ar pilve aistelyte =] o kaip ten bus su tom vietom, tai nelabai yra ka prarast, o jei norit Lietuvos ivaizdzio negadint, tai susigrazinkit visus gezus is airijos ir anglijos. tokia tatai mano nuomone apie eurovizija, o apie tokius specus as isvis be nuomones, nes kazkaip nesinori man galvos apkraut tokiu kliedesiu autorium =]

zabenna | 2006.03.07 14:48 |
idomus tie lietuviu "specai" =] svarbu, kad viskas blogai =] as irgi nemanau, kad ltu geriausias variantas, bet bent jau ne kucinskas ar pilve aistelyte =] o kaip ten bus su tom vietom, tai nelabai yra ka prarast, o jei norit Lietuvos ivaizdzio negadint, tai susigrazinkit visus gezus is airijos ir anglijos. tokia tatai mano nuomone apie eurovizija, o apie tokius specus as isvis be nuomones, nes kazkaip nesinori man galvos apkraut tokiu kliedesiu autorium =]

Blogio pagrindas-rusifikacija | 2006.03.07 14:58 |
Kokia laime, kad Lietuva dalyvauja Eurovision Song Contest. Lietuva turi galimybe palyginti ir isitikinti koks yra baisus, luosinamas ir zudantis rusu itakos, rusifikacijos poveikis musu jaunimui. Stai lozungo- “visi keliai i vakarus tik per maskva” prazutingumas. Ka norejot, ta ir turit. Tai stai kas yra Lietuvos Europos Centras prie Rusijos… Ar dar nesupratote visu nelaimiu pradzia?

the klumpakojis | 2006.03.07 15:00 |
"Jeigu jau mums kol kas lemta būti Eurovizijos konkurso reitingų lentelės apačioje, tai ar ne geriau ir garbingiau ten būti su tokiomis dainomis kaip „Strazdas“, kurios reprezentuoja mūsų tautinę kultūrą ir yra pajėgios sudominti bent jau Europos elitą," Pirmyn su sutartinėm į Euroviziją! Nepamirškim klumpių ir šiaudinių skrybėlių. Uždrauskime klausytis nelietuviškų dainų! Už tai kad lietuvis dainuoja angliškai - bauda!

Daug gedos prisidarysime | 2006.03.07 15:02 |
Manau,jog buvo balsuota ne uz daina,bet uz atlikejus kaip ir visad lietuvoj: Paksas Brazauskas ir kt. pvz jei mokyklos konkurse tokia daina buciau dainaves tai turbut vapse uzduchintu ir sikna spardytu

antkalnomurai | 2006.03.07 15:11 |
Po eilines nesekmes praeitais metais Eurovizijoje zmones sau pagalvojo, negi pas mus tokie dainuojantys nevykeliai? Ir tada, nuolat niekine si konkursa, atbudo vilkai - gelbetojai. Kaip tame "multike" jie pagaliau atsibudo ir pasake: gerai jau gerai, mes jus isgelbesim ir laimesim. Nes mums, ne taip kaip jums, cia ne konkursas, cia tiesiog bajeris. Labai aciu uz vilti, vilkuciai. Tikrai zinau, kad dainuojant jums Atenuose visi jusu ir prieteliai ir neprieteliai spaus kumscius, kad tik pasisektu. O kad jus, siemet dalyvaujant, uzguls neregeta atsakomybe, ir cia jau ne bajeris -patys pamatysite.

Mylekime sawe ir sawo sali | 2006.03.07 15:13 |
Man iswis atrodo kwaila dbr ka nors prognozuoti, nes konkursas dar net neprasidejo, o jau kad waro...kad waro...reiketu palaikyti wieniems kitus...na kodel mes tokie newieningi ir ziaurus sau? Tokia sawes nemylinti tauta...kad tik pawaryt ant wieno...ant kito...As uz Lietuwos Wienybe:)

etno | 2006.03.07 15:25 |
Kur kas būtų įdomiau sužinoti apie lietuvių dainas, o ne apie lietuvninkų. Gal lietuvninkai išties nemokėjo dainuoti? Griežta pietistinė evangelikų liuteronų bažnyčia į pasilinksminimus (ir dainas) žiūrėjo griežčiau nei katalikų.

Renatas | 2006.03.07 15:35 |
Autorius pateikdamas europos nuomone apie lietuviskas dainas tikriausiai nelabai ismano Lietuvos istorija. Tikriausiai nereikia aiskinti, kad iki 1410 metu liepos 15d. Europai, o ypač vokieciams lietuviai buvo laukiniai muzikai nuo balu kaukiantis kaip vilkai. Noriu padekoti Vytautui Didziajam parodziusiam Europai apie lietuviu daininguma. Straipsnio autoriaus noriu paklausti koks dainu zanras pasipyle po Aistes strazdo Eurovizijoje ir su kokia daina Ruslana laimejo Eurovizija?

cepelinas | 2006.03.07 15:40 |
sutinku strazdas buvo tikrai verta daina, visa kita slamstas

lietuvis | 2006.03.07 15:42 |
Nors vienas zmogus protingai parašė.ačiu jums už straipsnį.aš asmeniškai vis dar vyliuosi, kad Mamontovas atsipeikės ir nebesibrudins pries tauta,juk ne toks kvailas yra kaip pasirode.suprantu visus kitus, ten tarp ju protingu nelabai yra. bet Andrius? zmogus, suvaidines Hamleta?kam jam reikia nurasyt viso gyvenimo pasiekimus su tokiu S...

totp | 2006.03.07 16:22 |
jie tokie seni tie LT United kad nesugeba net istarti normaliai keletos zodziu angliskai - kazkas tarp klaikaus american-english, lietuvisko ir rusisko akcento, suprantama nes vienas narys turi rusisku genu, kuriems nelemta bent jau apynormaliai kalbeti angliskai arba tiesiog kaip kokios bobutes tingi ir taria viska bet kaip. taip sunervino tas tarimas, kad reiketu linketi paskutines vietos tai kompanijai

Maxi | 2006.03.07 17:27 |
Rimtam istorikui kaip ir nelabai rimta daryti tokius grubius palyginimus. Lietuvių vadybininkų nesugebėjimą parengti atlikėjus dainuoti kokią nors anglišką dainušką imti lyginti istoriniu požiūriu ... Ir dar teigti, kad jau nuo tada mūsų dainos nevykusios. To jau per daug, juolab kad ir dainos mūsų puikios, ir dainavimo tradicija stipri. Todėl lyginimas (matyt, siekiant populiarinti istorinę temą, kad pamatę žodį Euroviziją, žmonės užkibtų ir perskaitytų visą tekstą) tikrai nevykęs. Geriau jau nemaišyti tokių nelygintinų dalykų į vieną vietą ...

Žiūrovė | 2006.03.07 17:32 |
Geras straipsnis. O dėl dainavimo apskritai, taip jau susiklostė, kad šio verslo industrijoje kol kas mums nelabai sekasi... Be viso kito, kaip buvę sovietiniai, esame gerokai kompleksuoti, šokinėjantys tarp nepilnavertiškumo ir didybės manijos: Čia visus metus pylinomės, kad likome paskutiniai, dabar svaigstame nuo žodžių, kad "we are the winners...", atseit, mes jiems parodysime... LT united šou buvo labai smagus, tiesiog fantastiškas - Lietuvos žiūrovo akiai. Manau, kad jis ir buvo skirtas pirmiausia mums. Juk ironizuoti reiktų pirmiausia savo kompleksus, o ne kitų (šalių) požiūrį į mus. Įprasta kad, gero tono ženklas yra pavaryti ant Eurovizijos. Bet gi ten buvo ir bus visokių dainų: ir nykių ir labai gerų. Pavyzdžiui, jei ne Eurovizija, ar mes būtume sužinoję apie tą moldavų grupę. Ir pernykščiame konkurse ir šeštadienio finale moldavai buvo iš tiesų nerealūs! Ar mes turime tokio lygio grupę Lietuvoje? O kaip Europa įvertins LT united, nežinia... ką pasėjome tą ir pjausime. Tikiuosi, kad mums bus tik į naudą :)

Ir dar | 2006.03.07 17:33 |
Visos tos mūsų aistros dėl Eurovizijos rodo didelį tautiško nepilnavertiškumo kompleksą. Britai nuolat siunčia liurbius, kurie labai dažnai pasirodo tragiškai, bet dėl to Anglijoje niekas neverkia. Priešingai, jie dėl to linksminasi. Gal LT United pokštas privers ir mus atlaidžiau žiūrėti į tą tuštybės mugę.

marija | 2006.03.07 17:33 |
Sveikiname autoriu,puikus straipsnis ir geri pastebejimai.Savo ruoztu norisi prideti kai ka is savo patirties.Neseniai Cikagos lietuviu televizija visa vasari rode ivairias muzikines laidas is Lietuvos,ruostas ivairioms progoms.Tuo labai dziaugiames ir su dideliu dziaugsmu tas laidas stebejome ir gerejomes ,bet.... Mateme laida koncerta (zinoma tik dali) Sausio 13-sios dienai atminti buvusiuose Vilniaus Sporto rumuose,dabar SIEMENS? arenoje.Geras koncertas,daug jaunimo susirinko,graziai vedantieji ji pravede, o va su musu dainoreliais scenoje,tai tikrai nelabai kas.Isejo toks vienas,labai jau garsus, bet labai susisiauses,gal net ir gerai uzgeres ,ir kad uztrauke "Ant kalno murai" ,tai tikrai ir uzmurijo..... Kaimo bernai simtus sykiu geriau padainuotu.!? Sekanti laida koncertas Valentino dienai pamineti.Scenoje,kaip musmiriu apsivalge apie meile kniauke kelios garsios dainininkes.Liudna buvo ziureti.Ar taip apie meile dainuojam ar apie meile nera dainu.Na ,o kai trys garsus vyrai ( ne tenorai) isejo ir apie meile uztrauke,tai tikrai pamaniau,kad pavasariniai katinai po bijuno krumu kniaukia.Nei balsu nei muzikos,nei jokio malonumo, ziurint i tokius garsius siuolaikines Lietuvos dainininkus ir ju atliekamas dainas nepajutome.Iki Povilaicio nei vienas netraukia, ka jau ten kalbeti apie ankstesniuosius musu dainininkus,dabartiniams toli toli iki Ju .Taigi, liudni reikalai su dainavimu Lietuvoje,tad ne ka geriau iseina ir i Eurovizija isplaukus........

to marija | 2006.03.07 17:53 |
"buvusiuose Vilniaus Sporto rumuose,dabar SIEMENS? arenoje." na siaip jau Sporto rumai dar yra, o Siemens arena tai visai kitas sporto kompleksas ir visai kitoj vietoj!

draugai | 2006.03.07 17:57 | xxxyyy
Tomas Baranauskas gresmingai krypsta i grafomanija. Jei jis komnetuotu tik istorinius dalykus, tai dar butu nieko. Bet cia jau kazkas negerai. Negi liga progresuoja? Didybes manija praktiskai nepagydoma. Na, nebent zmonele Inga jam padetu nusileisti ant zemes. O gal atvirksciai, ji ir yra Tomo nusipezejimu priezastis?

we are the whiners | 2006.03.07 18:17 |
(to whine = verkslenti) Pritariu ir ispleciu vieno pirmu komentatoriu pasiulymui - eikit visi i miska kankoreziu paspardyti ir grynu oru su jodu pakvepoti. ATSIPALAIDUOKITE! Niekas nesprendzia apie tautas pagal pasirodymys EV. Del pirmos dalies tai 95% kad tas pats buvo rasoma ir apie vokieciu ar ispanu liaudies dainas. O ko dar galima tiketis is zmoniu kuriems virsune - kastruotu veikinu spygavimai?

Vilkas | 2006.03.07 19:07 |
Kas rašo nesąmones, kad eurovizija jau ne dainos ir ne muzikinis konkursas? Be geros dainos ir vokalinių sugebėjimų dar niekas nėra laimėjęs.Be dainos ten iš viso nėra ką veikti.

birba | 2006.03.07 19:57 |
...Be geros dainos... ar tau graiku daina pernai buvo grazi? Ir estu daina tau buvo grazi? Ir latviu daina buvo grazi, kai laimejo EV? man atrodo, kad daugiau neverta kalbeti... O del sutartines EV, man atrodo labai gera mintis. Nejuokauju. Aisku, naujai etnologu sukurta (daina turi buti originali), be jokios muzikos, pagal senas tradicijas.

fan | 2006.03.07 20:09 |
super straipsnis. Nuo savęs pridėsiu- tegul važiuoja šitos "žvaigždės", tegul teškiasi marmūzėmis į balą, bendram reikalui bus tik geriau. Nes būtent šitos labai arogantiškos neva "žvaigždės" yra dalinai kaltos dėl tokios tragiškos padėties Lietuvos muzikinėje pagalboje. Būtent šitie "grandai" jau gal metų yra uzurpavę lietuviškos popkultūros erdvę ir bent kiek talentingesniam ten prasimušti neįmanoma. Man tik džiugu pagalvojus, kaip šitie veikėjai bus taškomi š po eurovizijos visiško fiasko būtent tų pačių , kurių valia jie ten ir siunčiami. Tikiuosi gal po to nors kiek pravėdinsime patalpą. Nėra to blogo , kad neišetų.

birba | 2006.03.07 20:18 |
O man artikelis atrodo gana juokingas. Kur yra rysys tarp to, ka galvojo XVI a. lenku rasytojai apie lietuviu liaudies dainas, ir to, ka sugeba daryti lietuviai Eurovizijoje? Mistika ... be to, Europos muzika negali buti sutapatinama su Eurovizija. Aciu dievui ...

Reling | 2006.03.07 20:32 |
Piktas tas autorius ir jumoro nesupranta. LT United gabalo melodija labai panaši iš vieno Cartoon Network multfilmo melodiją. Gerai nepamenu, kuris ten herojus, babuinas ar tasmanijos velnias. Tai gerai pademonstruoja požiūrį į Euroviziją.

top | 2006.03.07 20:33 |
paskutine vieta garantuota. vis delto ne piemenys Eurovizijoje lemia laimetojus. Cia tas pat kas iseiti senai tamsiai kaimo bobai i kiema ir rodyti nuoga uzpakali bei rekti " as visu graziausia".

Kowenskas | 2006.03.07 21:02 |
A koks skirtumas laimes ar nelaimes ten jie kokia vieta? Nu sudalyvaus nu parodys kad mes vis dar esam cia nu ir mums bus biski idomu pasiziuret kaip ten viskas klostisis... Tai jug show

Kawa | 2006.03.07 21:13 |
"Lengvai pajaudintas"-galima pritaikyti daugeliui šią diagnozę.Sako,padeda 50gr.krupnikėlio ir mėtų arbatėlės kaušelis.Tada miegosit ramiai ir sapnuosit kad LT united šoka Graikijoj kepurinę...

O iš tikro | 2006.03.07 21:43 |
Daugumos Lietuvių muzikinis skonis labai prastas. Dėl to kalta kultūrinė politika muzikiniame švietime, kur daugiausiai propaguojamas primityvus folkloras ir niekaip neremiamas rimto popso kūrėjų darbas.talentigesniems kompozitoriams ir atlikėjams sunku būtų gyventi iš muzikos.

nuomone | 2006.03.07 22:10 |
Daina susideda is poezijos ir muzikos. "Nugaletoju" pasirodyme to nebuvo. Eurovizijos dainu konkurse jie negali dalyvauti...

hm | 2006.03.07 22:31 |
Gerai butu, kad visi rasantys ar kritikuojantys paciu lietuviu issirinkta atstova i EV gale komentaro parasytu, uz ka jis balsavo. Pvz. "LT United meshlas, tai ne daina, liksim paskutiniai".Uz Kucinska. "LT United padarys mums geda". Uz NEO. ir taip toliau, nes uzknisa, kai cia visi varo ant lietuviu muzikinio skonio, bet patys budami taisp paciais lietuviais neprisipazista, o koks gi ju paciu pasirinkimas. tai va. Uz Gravel

birba | 2006.03.07 22:41 |
visada lengviau parasyti kazka pries, nei uz. deja, kadangi visi antiLTUistai nesusivienijo, laimejo LTU. Deja jiems, aisku. Man LTU tinka.

Sol | 2006.03.08 01:24 |
Kox dar europos muzikinis skonis. Man vien biaisngai populiarios vokiečiu "laiudies muzikos" pakanka, kad suprast kas ten per skonis.

tikras lietuvis | 2006.03.08 01:30 |
Straipsnis geras, bet išvados tai netikusios : kam kalbėti apie tai, ko jau nebepakeisi ? Dabar reikia galvoti kaip su ta daina pasirodyti kuo geriau !

man tai labai patiko | 2006.03.08 01:32 |
tie vidurzamzio komentarai apie musu proteviu (tiksliau, promamiu)gerkles ir dainavima is pat ryto. Saunios tos musu pro-pro-pro...proseneles! Dare savo ir nesuko galvos ka ten kokie kritikai is kitu saliu apie jas mane. Sakyciau, galetume ir sioje Eurovizijoje maziau paisyti, ka kitos salys apie mus pasakys, ir juolab nepataikauti kitatauciams ekspertams, tokiems kaip Bill Butt ir pns.

mužiks | 2006.03.08 01:36 |
Marijon, korv ,kaip duos su repniku !

2 birba | 2006.03.08 06:48 |
"...ar tau graiku daina pernai buvo grazi? Ir estu daina tau buvo grazi? Ir latviu daina buvo grazi, kai laimejo EV?.." - tos dainos tikrai aptiko nemažai krūvai europiečių, kad jie išleido nemažai skatikų už jas bebalsuodami. Giliai apmastykim, kokiems žiūrovams mūsų daina gali taip patikti...

> hm | 2006.03.08 08:58 |
Nebalsavau už jokią dainą, nes neišgirdau nė vienos tinkamos. Šiame konkurse turėtų būti galimybė balsuoti už nr.00 t.y. už jokią dainą. Taip daroma visuose rimtesniuose konkursuose, kai pasiliekama teisė NESKIRTI PIRMOS VIETOS NIEKAM.

Saulius straipsnio autoriui | 2006.03.08 13:13 |
Visi linke kritikuot, bet retas kuris rystasi sukurti kazka savito. norit pasakyti kad koks kupstas su savo strykciojimais butu daugiau pasiekes? visi i ta eurovizija ir vaziuoja kad pastrikineti, taciau ja laimi tie kurie pasiulo netiketa sprendima. eurovizija tampa nebe dainos konkursu, nors tai ir turetu but dainos konkursas, taciau labiau panaseja i cirka, kuriame kuris atlikejas pasirodo ispudingiausiai. as tikiu kad mes neliksime nepastebeti, juk geriau likti pastebetam neigiama prasme, nei likti seselyje kaip kokia laura. ir dar ta daina yra pasishaipymas is EV, tai manau daug tokiu kurie nepritaria EV balsuos uz ta daina. garantuoju...

baobab | 2006.03.08 13:34 |
straipsnio autorius greiciau koks istorikas nei muzikos specialistas. Lietuviai neturi skonio??????? Cia visiska neteisybe!! Manau tai, jog isrinkta grupe LT United kaltas visai ne lietuviu skonis, nes lietuviai pastebejau skoni turi, ir su kiekviena diena jis auga. 'We are the winners' gal ir nera muzikaliai labai vertinga daina, taciau ji buvo isrinkta tikrai is kitu paskatu, nei skonio neturejimas. Visu pirma tai tokios energijos ir prikaustymo prie ekrano neparode nei viena grupe. Antra - visiems NUSIBODE tie nuobodus standartiniai eurovizijos ritmai todel lietuviams kurkas idomiau siusti LT United nei koki standartini R.Kupsta. Trecia lietuviams si daina tarsi protestas pries visa eurovizijos konkursa, kuriame jiems nesiseka.

007 | 2006.03.08 14:15 |
Jei prisimenate E.Kučinską remiantį puslapį, ten buvo apžvalgos, pasirašytos Homo Ludens pseudinimu. Paskutinė vadinosi "Eurovizijos ar Lietuvos parodija". Įsiminė sakinys: "Geriau pralaimėti su "strazdu", o ne laimėti su LT United". Palyginkite, ką rašo T.Baranauskas: "Jeigu jau mums kol kas lemta būti Eurovizijos konkurso reitingų lentelės apačioje, tai ar ne geriau ir garbingiau ten būti su tokiomis dainomis kaip „Strazdas“, kurios reprezentuoja mūsų tautinę kultūrą ir yra pajėgios sudominti bent jau Europos elitą, negu užimti paskutinę vietą, šūkaujant „We are the Winners of Eurovision“? T.Baranauskas ir buvo Homo Ludens?

birba | 2006.03.08 18:28 |
´Homo Ludens´ Galimas daiktas ... Homo Ludens yra garsios olandu istoriko Huizingos knygos pavadinimas. Visai normalu, kad istorikas pasirinko toki slapyvardi.

miya | 2006.03.08 19:02 |
balsavau uz LT United ne todel, kad man ta daina baisiai daininga ar profesionali pasirode, o todel, kad supratau tai, kaip sarkastiska pasisaipyma is ev stiliaus, is lietuviu bandymo kaip nors isisprausti i neva tai europietiskus remus ir siaip..man rods geriau jau taip linksmai, nei kokia laura (atsiprasau atlikejos) rimtai bandanti kazka pamegdzioti..o jeigu atrankoje buciau isgirdus kazka tokio kaip "strazdas", tai buciau ir balsavusi..deja girdejau, maciau tik kvailus bandymus pamegdzioti, suvaidinti..nieko nuosirdaus, mielo ausiai, akiai..tai norejosi bent jau linksmai

muzikas | 2006.03.08 20:31 |
Dar karta ačiū "LT United".Vyrai, Eurovizija Jusu. Su to ir sveikinu. Lietuvos estradoje padarytas reiksmingas zingsnis. Be to tas zingsnis tikrai neeilinis. Per aspera ad astras.

to 007 | 2006.03.08 21:12 |
Jo, ltev2006, modestas, teorija, homo ludens...

olialia | 2006.03.08 22:32 |
Omni omni, kur rities, jei spausdini tokias nesamones. Gaila ...

ashey | 2006.03.09 05:59 |
Tomas baranauskas visishkai teisus. Shiaip reiketu bshki punk folkloro..

Kestas | 2006.03.09 12:24 |
Tomas Baranauskas visiškai neteisus. Žmogus visiškai be jumoro jausmo ir labai kompleksuota asmenybė. Nežinau priežasčių, bet straipsnius, kuriuos skaičiau, autorius pradeda triesdamas kaip mes per šimtmečius, europiečių akimis žiūrint, blogai atrodėm. Tikrai tikiu ir žinau, jog vakariečiai mus supras, o Balkanstanas pripažysta tik savo čiurbiška mjuzika

Aurelija | 2006.03.09 13:12 |
Daina, gal ir ne daina. Kas del staripsnio, tai geriausiai mano nuomene vis del to atspindi lietuviu "bliovima" laidotuviu giesmes. Nenoriu nieko izeist, bet tas paprotys pakviest giesmininkus, kurie yra savamoksliai bebalsiai prie pensijos prisiduriantys, yra is ties klaikus, ypac, kai 2 metu kudikiui gieda giesmes vien apie jo nuodemes.

aha | 2006.03.09 14:25 |
Aha, straipsnio autoriui beliko pabliaut. Eilines nesamones.

Nepilnavertis :) | 2006.03.09 18:53 |
Kalbant apie gera skoni, Eurovizija tikrai ne vieta ten jo ieskot, manau. Sekmes LT united, vieta uzimta visiskai nesvarbi..

aurelijus: Aurelija | 2006.03.09 13:12 | | 2006.03.10 08:21 |
tamsta silpna teologijoje: yra dar prigimtine nuodeme...o giesmes tai tradicija ir senojo tikejimo bei krikscionisko tikejimo palikimas, kuris pats savaome yra vertybe...

saulius: Saulius straipsnio autoriui | 2006.03.08 | 2006.03.10 08:24 |
ta EV nera europinis konkuras - tai daugiau rutu europos ir balkanu saliu konkursas, taskiestas skandinavais - rimtos vakaru salys ten nedalyvauja, o jei dalyvauja, tai atmestinai...

muzikas | 2006.03.10 22:25 |
Dar karta ačiū "LT United".Vyrai, Eurovizija Jusu. Su to ir sveikinu. Lietuvos estradoje padarytas reiksmingas zingsnis. Be to tas zingsnis tikrai neeilinis. Per aspera ad astras.

www | 2006.03.11 23:01 |
aciu dievui strazdo nebesiusime. o tie bicai kaip reikia - jei negalime padainuoti, tai nors kaip reikiant pasilinksminkime. kitais metais (nesvarbu kas bus siemet) siulau siusti V. Landsbergi su tautine giesme:))

Wiyan | 2006.03.11 23:59 |
Aciu dievui yra dar Lietuvoj protingu zmoniu, kurie suvokia visuomeneje vykstancius reiskinius platesniame istoriniame kontekste, o ne kompleksuotame globalistiniame pataikavime uzsienieciams. Is komentaru matosi, kad labai daug reikes dirbti tokiems kaip straipsnio autorius, kad lietuviai atsigreztu i save.

Wiyan | 2006.03.12 00:06 |
Aciu dievui yra dar Lietuvoj protingu zmoniu, kurie suvokia visuomeneje vykstancius reiskinius platesniame istoriniame kontekste, o ne kompleksuotame globalistiniame pataikavime uzsienieciams. Is komentaru matosi, kad labai daug reikes dirbti tokiems kaip straipsnio autorius, kad lietuviai atsigreztu i save.

punktyras | 2006.03.12 02:17 |
is tikro i eurovizija nebuvo ka daugiau siust manau jau geriau skanduote negu fredy kucinskas kriugeris:)

muzikas | 2006.03.12 10:40 |
Dar karta ačiū "LT United".Vyrai, Eurovizija Jusu. Su to ir sveikinu. Lietuvos estradoje padarytas reiksmingas zingsnis. Be to tas zingsnis tikrai neeilinis. Per aspera ad astras.

GM | 2006.03.12 21:42 |
Is tikruju keistas straipsnio autoriaus tridaliojimas, visiskas esmes nesupratimas bei humoro jausmo neturejimas.Bet, ka gi, reikia visokiu...

Arturas | 2006.03.14 12:15 |
"Mindaugas | 2006.03.07 08:39 | ... as apskritai balsuociau uz pvz. zmogu kuris iseitu i scena ir visalaik pratyletu- pastovetu isgertu pieno pakrapstytu nosi" Jei tai būtų teisybė, tu Eurovizijos nežiūrėtum ir šito straipsnio būtum neskaitęs. Reiškia - vulgariai meluoji.

audrius | 2006.03.14 21:43 | a.1@one.lt
būtų malonu žinoti straipsnių autorius. šis - snobas kvadratu.

evita | 2006.03.14 23:10 | irena.riukiene@gmail.lt
jei lietuvoje kelios personos yra tariamos zvaigzdes uz kurias vaikai zviegdami nubalsuoja tai nereiskia kad jie idomus europai. jau dabar aisku uzsienieciu akimis kad vaziuoja kazkoks nesusipratimas ir nesuvokiamas neprofesionalumas. patys rode talentus ir zvaigzdes dalyvavusiu eurovizijoje per tiek metu o siuncia krokianciu bachuru grupele. net nebera ka ir pasakyti. bet uztai vaikuciai lietuvoje turi dziaugsmo ir pergales jausma nors cia.ka gi pasidziaugsime nors tuo

audrius | 2006.03.16 00:06 |
taip taip, žinoma, [i]mes[/i] privalėjome siųsti vėl kokią laurą ar strazdus, būtume užėmę garbingą paskutinę vietą. betgi paskutinė = pirmoji nuo galo, o tai jau irgi pasiekimas. tai visuomet būna pastebėta ;-) išties „eurovizijoj“ nesu gyvenime matęs kažko „padoraus“, manau neturi prasmės jame užimta vieta. eilinis kičinis pop'sas – ne daugiau. bent Andrius manau daro klaidą nusileisdamas iki tokio lygio. kiti... jie matyt daugiau nerado kuo užsiimti :-/

audrius | 2006.03.16 00:06 | a.1@one.lt
taip taip, žinoma, [i]mes[/i] privalėjome siųsti vėl kokią laurą ar strazdus, būtume užėmę garbingą paskutinę vietą. betgi paskutinė = pirmoji nuo galo, o tai jau irgi pasiekimas. tai visuomet būna pastebėta ;-) išties „eurovizijoj“ nesu gyvenime matęs kažko „padoraus“, manau neturi prasmės jame užimta vieta. eilinis kičinis pop'sas – ne daugiau. bent Andrius manau daro klaidą nusileisdamas iki tokio lygio. kiti... jie matyt daugiau nerado kuo užsiimti :-/

Mur | 2006.03.16 12:46 |
BRAVO !

banginis | 2006.03.21 21:48 |
Man straipsnis patiko,tik nereikia per daug rimtai vertinti eurovizijos. Nepasisekė ten laimėti, tai ir nereikia. LT United vyrukai nors prieš pensiją tegul nuvaro į tūsą.Paskanduos,pasilinksmins ,atsipalaiduos,o kartu ir parodys visos Marytės žemės požiūrį į euroviziją,kad mes skersuojam ant juos visomis kryptimis.Nepatinka ši skanduoti,dar kitais metais siūlaus siųsti lietuvišką tekstą:" padėjom skersą ant eurovizijos,va taip,va šitaip",palydint gestais. tik reikėtų pritaikyti muziką ,o tekstą dainuoti sutartine. Manyčiau būtų gerai. O pirma vieta priklauso nuo to iš kurio galo pažiūrėsi.:DDD

Rytis | 2006.05.07 10:39 |
"LT United" - tarsi fshistuojantys skando-listai. Jokios muzikos.O papraschiausiai lietuvishkai-GYVAS MESHLAS. Kazkaip netelpa galvoje, kad musu tautos muzikos korifejai apeliavo i dainos vertintoju zemesne vidutinybe. Gal tai gerb.LT United- muzikinis klimaksas?

muzikas | 2006.05.08 18:24 |
Dar karta ačiū "LT United".Vyrai, Eurovizija Jusu. Su to ir sveikinu. Lietuvos estradoje padarytas reiksmingas zingsnis. Be to tas zingsnis tikrai neeilinis. Per aspera ad astras.

Egle | 2006.05.21 22:56 |
Na ir kur ta geda?? Kur ta paskutine vieta? pasirodo mes beveik Winneriai palyginus su wisais bandymaisĄĄ Saunuoliai LT united:)